Naročila oddana med ponedeljkom in četrtkom do 12:00 ure vam dostavimo že naslednji delovni dan.

x

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji blooming.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2). S spletno trgovino blooming.si upravlja podjetje BLOOMING d.o.o.

Ob registraciji v sistem blooming.si obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje blooming.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med trgovino in kupcem.

Ponudba artiklov

Spletna trgovina Blooming.si si prizadeva zagotoviti popolnoma enak izdelek, ampak možna je zamenjava enega ali več delov aranžmaja/šopka (zaradi trenutno nedobavljivosti določenega cvetja pri dobavitelju, v določenem obdobju sezone), s čimer poskušamo narediti izdelek čim bolj podoben na sliki, opisu in stilu, vendar bodo vedno izdelani po naročilu. Zaradi sezonskih omejitev glede cvetja in okrasnega rastlinskega materiala ne moremo zagotoviti vedno razpoložljivosti.

Košarica in blagajna

Košarica oziroma blagajna imata enako vlogo kot v vsaki navadni trgovini, in sicer shranjujeta izbrane izdelke ter vam kažeta njihovo število ter ceno izdelkov. Vsebino košarice lahko pregledate v vsakem trenutku ter iz nje dodate ali odstranite izbrane izdelke. Izbranim izdelkom lahko spremenite količino s pritiskom na gumb za posodobitev. Glede na spremenjeno količino se preračuna celotna vrednost nakupa. Izdelke iz košarice lahko kadarkoli odstranite s klikom na gumb za »briši«.

Postopek nakupa

Če ste prepričani, da želite izdelke, ki jih imate v nakupovalnem vozičku kupiti, potem pojdite na blagajno. V primeru, da kupujete prvič, lahko opravite hitro in preprosto registracijo ter se prijavite. Možen je tudi nakup brez registracije kjer le vnesete svoje podatke. V naslednjem koraku potrdite naročilo. Temu sledi ažurna potrditev naročila s strani blooming.si, če so izdelki na zalogi oziroma informacija v kakšnem času so dobavljivi.

Plačilo naročenih artiklov je možno na 2 načina:

Dostava

Vse izdelke na zalogi pošljemo s GLS v 1-2 delovnih dneh po prejemu vašega naročila, če je izdelek na zalogi. Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. V primeru posebnih zahtev vas prosimo, da jih vpišete pod opombe na dnu naročila. Informacije pa so možne tudi po e-pošti info@blooming.si. Prodajamo in dostavljamo izključno na področju Evropske unije. Izdelke, ki so pošli, vam bomo dobavili po predhodnem dogovoru z vami. Poklicali vas bomo po telefonu, oziroma vam pisali na vaš elektronski naslov.

Dobavljivost izdelkov

V primeru, da naročenega blaga ni na zalogi, vas o tem obvestimo.

Stroški dostave in dostava blaga

Dostavo vršimo preko dostavne službe GLS.

Cena dostave je naslednja: Naročene izdelke vam dostavijo na naslov, ki ste ga navedli kot naslov za dostavo. Naročeno blago, ki je na zalogi odpremimo najkasneje v roku 24 ur od naročila v primeru delovnega dne, sicer prvi delovni dan. Blago, ki ni na zalogi odpremimo takoj, ko bo na voljo.

Za dostavo poskrbi GLS, večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni.

Za vse dodatne informacije nas pokličite 041 551 793 ali pošljite elektronsko pošto - info@blooming.si.

Informacija o cenah in DDV

Vse navedene cene za izdelke so v evrih in imajo že vključen 22 % DDV in/ali 9,5% DDV. Smo davčni zavezanec - ID številka: 19355576265. Cene so zagotovljene za dan naročila in se lahko dnevno spremenijo.

Obveščanje

Spletna trgovina blooming.si vas bo po spletni pošti občasno obveščala o novostih in ostalih zanimivosti. Ne bo pa to prepogosto, saj ne želimo, da bi bilo naše obveščanje vsiljivo ali nadležno. Če ne želite prejemati novic o novih izdelkih, akcijah in podobnem nam pišite na info@blooming.si in odstranili vas bomo iz mailing liste.

Reklamacije

Izdelkom rastlinskega izvora se ne priznava reklmacija , razen če se je zgodila napaka iz naše strani na primer: izdelek ni pravi, izdelki dostavljeni na napačen naslov, stranka zaradi naše napake ni imela možnosti prevzeti cvetja na dan dostave, kupec je dolžan cvetje, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti še isti dan.

Vsa naročila se oddajo dostavni službi GLS po 13 uri, en dan pred prihodom pošiljke. Cvetje, ki potuje dlje kot 48 ur ima lahko skrajšano estetsko dobo. V teh in podobnih primerih se reklamacija nemudoma upošteva. Reklamacijo je možno uveljaviti samo neposredno ob prevzemu,  z utemeljenim razlogom. Ponudnik se zavezuje, da bo vse pomanjkljivosti odpravil v najkrajšem možnem času, odpoved naročila pa zaradi možnih zlorab ni mogoča. Vsaka reklamacija se obravnava individualno.

Pravica do odstopa od pogodbe

Preklic naročila za izdelke sestavljene iz rezanega cvetja ni možen, ker bi bilo zaradi tega podjetje lahko finančno oškodovano, namreč takoj po potrditvi vašega naročila se je v podjetju že sprožil postopek nabave in izdelave teh izdelkov.
Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe ker je predmet nakupa izdelek, ki je bil izdelan po natančnih navodilih kupca, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.
Pravico do vračila kupnine v primeru stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Rok veljavnosti ponudbe

Cene veljajo do objave novih cen v spletni trgovini.

Podatki na straneh

Vsebinske in druge napake na strani so možne in v kolikor bi zaradi njih prišlo do spora, ga bomo poizkušali rešiti sporazumno.

Odveza odgovornosti

Upravitelj spletne trgovine blooming.si se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na straneh. Kljub temu, pa se lahko zgodi, da zaradi tiskarske napake pride do neskladja med ceno na spletni strani in veljavno ceno. V tem primeru vas bomo obvestili in težavo poskusili rešiti v korist potrošnika. Čeprav se blooming.si trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno opozoriti, da so fotografije izdelkov le v eni od možnih barv, ostale pa lahko potrošnik izbere v spletni košarici. Prav tako je potisk na izdelkih na prikazni fotografiji izbran naključno (kar je navedeno v opisu izdelka). 

Shranjevanje podatkov o nakupih

Podatki o nakupih so shranjeni na strežniku spletne trgovine. Kopije vaših nakupov lahko naročite po elektronski pošti info@blooming.si.

Varstvo osebnih podatkov

Pri prodaji spoštujemo Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2)

Podjetje BLOOMING d.o.o. potrebuje za korektno izpolnitev naročila nekatere vaše osebne podatke. Vse podatke bomo obdržali v tajnosti in jih nikoli ne bomo posredovali tretjim osebam.

Za potrebe poslovanja blooming.si oziroma BLOOMING d.o.o. zbira naslednje uporabnikove podatke:

Za točnost podatkov, ki jih vnesete uporabniki ne odgovarjamo. Kupec soglaša, da ga BLOOMING d.o.o. kontaktira, razen v primeru, ko kupec slednjemu izrecno pisno nasprotuje. Družbi GLS posredujemo uporabnikov naslov in po potrebi telefonsko številko, vendar le za potrebo dostave artiklov.

Avtorske pravice

Z avtorskimi pravicami je zaščitena vsa vsebina spletne strani www.blooming.si (tekstovne, grafične, forografske in ostale vsebine) in je brez pisnega soglasja lastnika ni dovoljeno uporabljati, kopirati ali drugače razmnoževati.

Pritožbe in spori

blooming.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s prodajalcem lahko poveže na telefonsko številko.: 041 551 793 ali po elektronski pošti info@blooming.si odda pritožbo. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Prodajalec si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Podjetje BLOOMING d.o.o. skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanje potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Potrošniki imajo možnost, da spore v zvezi s svojim spletnim naročilom najprej rešijo brez vključevanja sodišča.
Platforma za spletno reševanje potrošniških sporov je na voljo na spletni strani http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov Uredbe (EU) št.524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št.2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Podatki o vpisu v register z navedbo registra in številke vpisa

BLOOMING d.o.o.
Sedež: Svetonedeljska cesta 61, 10431 Sveta Nedelja, Hrvaška
Matična številka: 080516645
Davčna številka: 19355576265
Davčni zavezanec: DA

Opozorilo po ZIsRPS

Ponudnik obiskovalce spletne strani, potencialne in obstoječe stranke, ki imajo status potrošnika v smislu prvega odstavka 4. člena ZIsRPS, v skladu s tretjim odstavkom 32. člena ZIsRPS obvešča, da ne priznava nobenega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko začne v skladu s tem zakonom, kar pomeni, da se morebitni spori, v primeru, da jih stranki ne uspeta rešiti sporazumno, rešujejo pred pristojnim sodiščem.

BREZPLAČNA DOSTAVA ŠOPKA

Pri nakupu nad 100 €

100% ZADOVOLJSTVO

Vaše zadovoljstvo nam je na prvem mestu

HITRA DOSTAVA ŠOPKA

Dostava izdelkov v roku 2 delovnih dni po celotni Sloveniji

VAREN NAKUP

Spletna stran uporablja SSL certifikat. Spletno plačilo poteka preko sistema stripe

×

KOŠARICA

ŽELIM NA BLAGAJNO
NAZAJ K NAKUPOVANJU
×